Δεν έχετε λογαριασμό;

Συχνές ερωτήσεις - F.A.Q.


Τι σημαίνει η ένδειξη EU;

Είναι προϊόντα που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά και καλύπτονται από εγγύηση αντιπροσωπείας. Σημαίνει πως για οποιαδήποτε τεχνική υποστήριξη, απευθύνεσθε στις επίσημες αντιπροσωπείες της εκάστοτε εταιρείας. Τι αξεσουάρ έχουν οι συσκευασίες κινητών; Τα αξεσουάρ που διατίθενται μαζί στις συσκευασίες των προϊόντων, μπορεί να διαφέρουν ανά παρτίδα. Έχει παρατηρηθεί, πως κάποιες κατασκευάστριες εταιρείες, κατά καιρούς μπορεί να προσθέτουν ή και να αφαιρούν παρελκόμενα εξαρτήματα, ανάλογα με την τρέχουσα εμπορική τους πολιτική.Σε ορισμένα προϊόντα ενδέχεται να χρειάζεται κάποιος αντάπτορας για ελληνικές πρίζες. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει εντός της συσκευασίας που σας έχει αποσταλεί παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημά μας για να σας τον αποστείλουμε.


Τι σημαίνει DOA; - Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που για το προϊόν μου υφίσταταται η δυνατότητα αντικατάστασης λόγω DOA;

Για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά αντικατάσταση προϊόντος με τεχνικό πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival το οποίο σημαίνει ότι εξαρχής δεν είναι δυνατή η θέση του σε λειτουργία). Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή - πέραν ενδεχόμενων άλλων δικαιωμάτων σας – και ισχύει για 7 ημέρες. Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθήσετε την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία εντός του προβλεπόμενου χρόνου. Για να εκμεταλλευτείτε την δυνατότητα DOA όπου και όταν αυτή προβλέπεται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρείται η διαδικασία όπως ακριβώς την έχει περιγράψει ο κατασκευαστής. Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας DOA και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος.Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center.

Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας και η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο «service center».


Έχουν τα Kινητά και τα Tablets εμπορική εγγύηση;

Φυσικά. Κάθε προϊόν συνοδεύεται από «εμπορική εγγύηση» καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή, καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν «κέντρα επισκευής» (service centers) και η οποία έρχεται να σας καλύψει επιπρόσθετα των νομίμων δικαιωμάτων σας από τη σύμβαση πώλησης.Η διάρκεια της εμπορικής εγγύησης καθορίζεται από τον κάθε κατασκευαστή ανάλογα με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος και ειδικότερα για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης σχετίζεται με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη.

Συνεπώς, θα πρέπει να ελέγξετε στην περιγραφή του προϊόντος το χρόνο εγγύησης που παρέχει ο κάθε κατασκευαστής. Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε επίσης να ανατρέξτε και στη συσκευασία του προϊόντος.


Το κινητό που παρέλαβα έχει διαφημιστικό μήνυμα καλωσορίσματος ή προχώρησα σε καταχώρισή του. Μπορώ να το επιστρέψω;

Όχι. Σε περίπτωση καταχώρισης (registration) του προϊόντος (π.χ. smartphone) σε οποιοδήποτε σύστημα ή στην περίπτωση που το προϊόν φέρει κατά την έναρξη λειτουργίας του διαφημιστικό μήνυμα καλωσορίσματος δεν είναι δυνατή η υπαναχώρηση.


Μπορώ να επιστρέψω το κινητό που αγόρασα και να πάρω τα χρήματα μου μετά την πάροδο των 14 ημερών για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης;

Σε περίπτωση σύναψης σύμβασης από απόσταση με καταναλωτή η υπαναχώρηση είναι δυνατή μόνο μέσα σε προθεσμία 14 ημερών από την παραλαβή. Σε περίπτωση έγκυρης υπαναχώρησης για να σας επιστρέψουμε το σύνολο των χρημάτων σας θα πρέπει το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση και συντρέχουν οι λοιπές προϋποθέσεις που τίθενται από το νόμο και τους γενικούς όρους του καταστήματός μας. Δικαίωμα υπαναχώρησης δεν υφίσταται σε περίπτωση σύναψης της σύμβασης στο φυσικό κατάστημα.


Τα προϊόντα της εταιρείας HTC υποστηρίζουν ελληνικούς χαρακτήρες;

Ναι. Ωστόσο, είναι απολύτως απαραίτητο να βάλετε την κάρτα SIM του κινητού σας πριν ενεργοποιήσετε τo προϊόν. Διαφορετικά, η συσκευή θα λάβει ως προεπιλογή τη γλώσσα που έχει θέσει ο κατασκευαστής και για να τη μετατρέψετε σε ελληνικά θα πρέπει να εγκαταστήσετε ειδικό πρόγραμμα αναλαμβάνοντας και το σχετικό κόστος.


Μένω εκτός Αττικής. Θα πληρώσω παραπάνω έξοδα αποστολής;

Όχι. Τα έξοδα αποστολής σε όλη την Ελλάδα, τόσο εντός, όσο και εκτός Αττικής είναι τα ίδια και ανέρχονται στα ποσά που εμφανίζονται εδώ. Για περιοχές που βρίσκονται εκτός δικτύου εξυπηρέτησης και χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες ενδέχεται να διαφοροποιούνται τα έξοδα. Ομοίως και σε περίπτωση αποστολής εκτός Ελλάδος. Θα σας ενημερώσουμε σχετικά με την παραλαβή της παραγγελίας σας.


Τα έξοδα αποστολής είναι ίδια ακόμα και για παραγγελίες προϊόντων μεγάλου όγκου ή βάρους;

Σε περιπτώσεις παραγγελιών μεγάλου όγκου ή και βάρους (π.χ ηλεκτρικές συσκευές) άνω των δύο κιλών, τα έξοδα αποστολής θα διαφοροποιούνται και θα ενημερώνεσθε σχετικά από την εταιρεία μας.


Θέλω να μου στείλετε μια συσκευή εκτός Ελλάδος. Θα πρέπει να κάνω κατάθεση του σχετικού ποσού προηγουμένως;

Επισημαίνεται ότι οι τιμές και η διαδικασία παραγγελιών αφορούν σε αποστολές εντός Ελλάδας. Για αποστολές προϊόντων εκτός Ελλάδος είναι απαραίτητη η προηγούμενη συνεννόηση με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών. Επιπρόσθετα, στην περίπτωση αποστολής προϊόντων εκτός Ελλάδος ο μοναδικός τρόπος πληρωμής που γίνεται δεκτός από την εταιρεία μας είναι η προηγούμενη κατάθεση του συνολικού ποσού στο λογαριασμό της εταιρείας μας.


Τι είναι το υλικό PET, που αναγράφεται σε tempered glass για smartwatch / smartband;

Το υλικό Pet είναι μαλακή επιφάνεια, μεμβράνη από τερεφθαλικό πολυαιθυλένιο (polyethylene terephthalate-PET) για απόλυτη προστασία.


Υπάρχει χρέωση σε περίπτωση που τοποθετηθεί ένα tempered glass - τζαμάκι προστασίας στην συσκευή μου στο κατάστημα;

Ναι, η χρέωση σε περίπτωση τοποθέτησης από κάποιο υπάλληλο μας ανέρχεται στα 2.00 ευρώ επιπλέον. Τοποθέτηση σε tempered glass γίνεται μόνο σε αγορά από το κατάστημα.


Δεν έχω κάνει ηλεκτρονική παραγγελία, θα παραλάβω το προϊόν στην τιμή Ίντερνετ από το κατάστημα;

Για παραλαβή από το κατάστημα ισχύει η τιμή καταστήματος και μόνο.


Κλείδωσα το Apple ID τι πρέπει να κάνω;

Το πρόβλημα της ανάκτησης του κωδικού δε συνιστά ελάττωμα του προϊόντος .Ο εν λόγω κωδικός υποβάλλεται αποκλειστικά από εσάς προς την εταιρία Apple ,υφίσταται δε και ειδική διαδικασία για την ανάκτηση του πάλι από εσάς μέσω απαντήσεων σε ερωτήσεις ασφαλείας σύμφωνα με την προσωπικής σας δήλωσης κωδικών /προσωπικών στοιχείων καθώς και των προσωπικών σας διευθύνσεων ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.


Θέλω να εκδώσω τιμολόγιο βάσει πολ 1150 ,τι πρέπει να προσκομίσω ;

***UPDATE 11/12/19 - Μετά την τροποποίηση της ΠΟΛ 1150 , Άθρο 39Α του νόμου περί ΦΠΑ, πριν την έκδοση οποιουδήποτε τιμολογίου για Tablets - Παιχνιδομηχανές - Κινητά τηλέφωνα - Laptops, παρακαλούμε ενημερωθείτε από τον λογιστή σας για την έκδοση τιμολογίου, μετά από υπουργική απόφαση που μπορείτε να βρείτε εδώ****

Θα χρειαστειτε από το taxisnet και συγκεκριμένα από τα στοιχεία μητρώου/επιχείρησης στα αριστερά της σελίδας ( ένδειξη προσωποποιημένη πληροφόρηση) το καθεστώς ΦΠΑ καθώς και την υπαγωγή ΦΠΑ. Θα πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία μαζί με τα απαραίτητα έγγραφα που περιγράφεται εδώ. Σημειώνεται ότι η πληρωμή πρέπει να γίνει είτε μέσω πιστωτικής κάρτας της εταιρείας είτε διατραπεζικά από λογαριασμό της εταιρείας και μόνο.

Κώδικας δεοντολογίας

Η λειτουργία του καταστήματος διέπεται  από την χρήση του ισχύοντος Κώδικα Δεοντολογίας.

Copyright © 2024 Kaizershop.gr. All rights reserved.
Designed & Developed by HappyOnline.gr

Σημαντική Διευκρίνηση

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Όλες οι παραγγελίες ή κρατήσεις λιανικής διατηρούνται για 24 ώρες, σε περίπτωση τιμολογίου διατηρούνται μέχρι το τέλος της ημέρας, και ακυρώνονται εαν δεν εξοφληθούν διατραπεζικά και δεν σταλεί το αποδεικτικό πληρωμής, αυτόματα από το σύστημα.

  • 1. Σε περίπτωση τιμολογίου, έπειτα από ισχύς του άρθρου 39Α, για την διασφάλιση των συναλλαγών η εξόφληση της παραγγελίας θα πραγματοποιείται αυστηρά μέσω εταιρικού τραπεζικού λογαριασμού.
  • 2. ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην πραγματοποιείτε οποιαδήποτε τραπεζική συναλλαγή προτού γίνει επιβεβαίωση του συνολικού ποσού της παραγγελίας από το τηλεφωνικό μας κέντρο.
  • 3. Για την έκδοση του τιμολογίου απαραίτητη είναι η αποστολή της Προσωποποιημένης Πληροφόρησης, με σημερινή ημερομηνία, από το Taxis στο email μας, sales@kaizershop.gr.